Menü
LAN-Party
Login
Sponsoren
Lock and Load || info@lockandload.ch
© 2018 Lock and Load Event Team
|
Forum > Feedback lal4 
Autor |
Thema: Feedback lal4 |
 | Kylee |
|
|

NEW
Clan: Lock and Load
Postings: 61
|
Mis Feedback zor lal4:
+guti stemmig onder teilneher so wie Admins
+Turnieruswahl ged mer passt
+spannendi match heds ge, super gsi
+Hilfsbereiti Admins, hesch fascht alles vone becho
+Catering tip top zmorgebuffet
+Internet, Bf3 ohni laggs
+location chond aber ad grenze
-Netzwerkusfall
-Turnierverzögig send natürlech wegem Netzwerkusfall. esch aber ned jedem teilnehmer klar gsi...
-Wc wo eine vollverschiesse hed, ged scho sauhönd au onder gamers... ...so wie die wo am tisch jede scheiss lege lönd
-Abfallkonzept überdenke Abfalltrenne ect. ond ufs wc öbe e wcbörste.
-3 rangverchöndigung. fende es set nome eini ge.
-teilnehmer vo nome weg eim turnier ad lal chömed ond schiebed.
So. Dank a de Orgas vo de lal, hend super arbet gleischtet. Cu@lal5
|
 | Kiwi |
|
|
NEW
Clan: Babos Genetic
Postings: 16
|
+++ Catering, cha sich jedi LAN e Schibe abschnide was das betrifft.
++ Allgemein d LAN, nachdem ds Netzwerkproblem isch behobe worde.
+ Gueti Spil-Uswahl (mit 1 Usnahm, siehe negative Punkt)
+ Internet (am Afang zersch sehr instabil, ner immer wie besser)
- Netzwerkfail am Afang, s negscht mal es Blatt uf jede Platz mite Date
- Gstaffleti Rangverkündigung: Demit förderet dir, dass Spiler, nachdem si iri Priise becho hei, heigöh. Lieber eini am Endi vor LAN, mit allne Turnier/Spiler.
- Keis TM-Turnier! 
- WC's (evtl. e Lufterfrüscher dri tueh, WC-Bürschte, und e chli öfters Handtüechli nachefülle)
Rescht scho gseid worde.
Wie immer überwiege di positive Pünkt bi witem, fröiemi uf d LAL5!
|
 | LidiaN |
|
|
NEW
Clan: BrokeN ArroW
Postings: 1
|
Ich finde die letschti LAL isch würkli super gsi.
+ Catering (Alles iO, + zusatzpunkt für stimmiges Personal findi cool...)
+ Turniere
+ Internet
+ Location
+ Admins
- Rangverkündigung: Ich schliesse mich de mehrheit ah, finde grundsätzlich das die Lüüt dörfed de Preis go hole, die offiziell Rangverkündigung aber ned vorzoge wird. D.h jedes Team cha sälber entscheide, öbs solang wartet und mit de Community zäme no party bis zum schluss möched, oder öbs ohni rangverkündigung de priis gönd go hole und wieder heigönd.
Rangverkündigunge zmitzt drin isch eifach füre Wayne.
(Kylee: "Es sött nome eini geh" WORD!
§ Turnier Admin:
All Turnieradmin sind sehr zuvorkommend, fründlich und kooperativ gsi wenns drum gange isch es Turnierspiel durezfüehre, obwohl eis vo beidne teams no imne turnier isch.
De hets aber eine geh (und würkli nur 1 person) wo uf en unfründlichi und ignoranti Art isch de Teams go säge, i 5min oder susch def-loss! (Rovster het das scho agsproche)
Ich ha persönlich keis problem mitem Netzwerkproblem vom Fritig, oder au dernah. Da ich brueflich au uf dem Gebiet tätig bin weiss ich wie komplex und assozial die ganz technik mängisch cha sii und au problem mache. Selbst wenns en blöde fehler vo de Netzwerkadmins gsi isch, au die sammlet ihri erfahrige und ich finds GEIL das sies möched und sich so müeh gänd.
Ich ha aber es anders problem: Nämli wenn mer nachane wäg turnier chunnd go stresse (mit stresse meini stresse, und ned konstruktiv diskutiere und rede mitenand) und Teams en deff-loss zueteilt, nur will 1-2 Persone vomne team halt no imne andere Turnier am spiele sind.
Turnier > Chillen (Aber au da chönnd die beide teams mitenand rede - will wenn ich es spiel fertig ha, wotti au no churz es angschtbisi mache und e zigi go gerauche bevor i s'nögschte spiel starte. Bi eus i de A-Reihe hets immer klappet wenn mer mit de gägnerteams gredt händ.
De einzig wo würkli negativ ufgfalle isch isch de eini admin gsi.
Kritikpunkt #1: Die Teams können miteinander reden, und einen Zeitpunkt abmachen, wann das Spiel ausgetragen wird.
Das ein Turnieradmin Def-Loss verteilt, weil ein Spieler noch in einem Turnier feststeckt ist NICHT KORREKT!!! (meine persönliche Ansicht)
Kritikpunkt #2: Reihe A-B hets teils rächt durezoge, wär super wenn immer nur 1/2 Türe bim Raucherbereich offe sind, glaube das hilft. (die 2. türe isch am sunntig wieder zue gsi, aber am samschtig het mer die gar ned chönne zuetue ()
Gesamthaft: Die Kritikpunkte sind Verbesserungspunkte die man sich notieren darf/kann für die (hoffentlich) nächste Ausgabe der LAL.
Man sieht anhand der Kritikpunkte auch deutlich, dass diese sich im Segment "Details" bewegen.
Auch der entsprechende Admin sollte aus meiner Sicht nicht gefeuert werden. Einmal darauf hinweisen, dass es nicht ein Weltuntergang ist wenn sich die Spiele verzögern, und das die Teams auch selber untereinander reden können.
Viele Admins haben perfekt organisiert und mit beiden Teams gesprochen um einen geeigneten Zeitpunkt zu finden. Ich denke das ist das optimale das man als Turnieradmin in einer solchen Situation machen kann.
Grundsätzlich war die LAN super und ich werde wieder kommen! (sofern Reihe A - C wieder da ist )
|
|
|
Event
LAN-Party
Forum
Umfragen
Derzeit gibt es keine aktuellen Umfragen.
|